مقالات

آنتن های رومیزی چه کارایی دارند؟

قیمت آنتن رومیزی دیجیتال | فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی مهرنور در کرج

از زمانی که تلویزیون وارد بازار جهانی لوازم خانگی شد، یک وسیله به نام آنتن به منظور انتقال انرژی مغناطیسی در کنار آن فروخته ‌شد. این وسیله به عنوان یک وسیله ارتباطی باعث ارتباط سیستم های الکتریکی به یکدیگر می‌شوند. برای توضیح بیشتر در رابطه با این وسیله کارآمد، ما را تا انتهای متن دنبال کنید. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات و لوازم الکترونیکی مانند آنتن رومیزی دیجیتال به فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی ) مهرنور  در کرج مراجعه کنید.

آنتن رومیزی دیجیتال چیست

همانطور که در متن بالا نیز به آن اشاره کردیم، آنتن ها وسیله‌ای برای انتقال انرژی مغناطیسی هستند. آنتن ها یک وسیله فلزی و یا حتی یک سیم هستند که برای شناساندن امواج الکترومغناطیسی به سیستم های مختلف به کار برده می‌شوند. برای عبارت آنتن رومیزی دیجیتال وکاربرد آن تعاریف گوناگونی مطرح شده است. تعریف دیگر آنتن را می‌توان این گونه مطرح کرد که برای تبدیل سیگنال‌ها به موج الکترومغناطیسی به کار برده می‌شوند. آنتن ها امواج را بین محیط آزاد و سیستم منتقل می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی، موضوعی که در بین همه مصرف کنندگان مطرح شده این است که آنتن های رومیزی بهتر از انواع دیگر آنتن های سیمی هستند. در حال حاضر آنتن های رومیزی در مدل ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هستند.

چرا آنتن‌های‌رومیزی بهترند

آنتن های رومیزی دیجیتال دارای یک فیلتر به منظور جلوگیری از برخورد امواج با یکدیگر می‌باشد. به عبارتی این آنتن‌ها سیگنال‌های تلویزیون را با رزولوشن بسیار بالا دریافت می‌کنند. آنتن های رومیزی قابل نگهداری در کنار تلویزیون بوده و به مکان خاصی جهت نصب نیاز ندارد. آنتن های هوایی با مشکلاتی از جمله محل نصب و عدم انتقال به موقع امواج روبرو هستند که موجب می‌شود نتواند به موقع شبکه های مورد نظر شما را ردیابی کرده و بازپخش کند. آنتن های رومیزی علاوه بر اینکه مقرون به صرفه هستند، قابلیت دریافت سینگال های ضعیف را نیز دارند. بر خلاف آنتن های هوایی، آنتن های رومیزی مشکلاتی مانند اتصال به سیم های بلند و پردردسر را ندارد. یکی دیگر علت های محبوبیت آنتن های رومیزی دیجیتال ، وجود دامنه گسترده برای دریافت سیگنال است. به این معنی که میزان سیگنال باید از نویز بیشتر باشد که این نیز از ویژگی‌های ‌آنتن‌ ‌رومیزی‌ به حساب می‌آید.

قیمت آنتن رومیزی دیجیتال | فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی مهرنور در کرج

ویژگی آنتن‌رومیزی

علاوه بر مواردی که در متن بالا ذکر کردیم، آنتن های رومیزی دیجیتال ویژگی های دیگری دارند که در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم:

  • دارای برندهای معتبر
  • مجهز به LNA
  • توانایی دریافت سیگنال های ضعیف
  • قدرت حذف نویز فضا
  • نصب و تنظیمات بسیار آسان
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • پشتیبانی فرمت‌ها با رزولوشن بالا
  • قابل استفاده در تمامی مکان‌های جغرافیایی
درباره مهرنور

شما عزیزان می‌توانید خرید تجهیزات الکترونیکی خود را در فروشگاه اینترنتی مهرنور ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. این فروشگاه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب رضایت شما عزیزان را فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی )  مهرنور در کرج ، با امکان خرید آنلاین و اینترنتی در سراسر ایران و حضوری در کرج ، ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می‌باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت آنتن رومیزی دیجیتال با کارشناسان ما در فروشگاه لوازم الکتریکی مهرنور تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *