مهرنور

بخاری برقی چیست ؟

بخاری برقی چیست ؟

بخاری برقی چیست ؟

وقتی که زمستان از راه میرسده همه به فکر این هستند که با روش های مختلفی گرما را به منزل یا محل کار خود بیاورند . انواع بخاری و شوفاژ و … برای این کار در نظر گرفته میشود . یکی از بخاری هایی که بیشتر در ادارات و منازل کوچک استفاده میشود بخاری برقی است که در این مقاله میخواهیم بدانیم بخاری برقی چیست و همچنین با انواع آن آشنا میشویم .

انواع بخاری برقی

بخاری و هیتر برقی امروزه از بهترین راه‌ها برای گرم کردن فضای خانه‌ و محل کار است. وسایل گرمایش برقی مدل‌های متنوعی را شامل می‌شود مثل شومینه برقی، فن هیتر برقی، بخاری برقی و… که با توجه به فضای اتاق و بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، انتخاب می‌شود.

همچنین هیترهای برقی قابل کنترل وجود دارد که با حرکت به جهات مختلف هوای گرم را به محیط اطراف پخش می‌کنند. این نوع هیترها برای فضاهای بزرگ‌تر یا اتاق‌هایی که نمی‌توان در آن هیتر یا بخاری گازی را در مرکز اتاق نصب کرد و همچنین فضاهایی که به طور موقت می‌خواهیم گرم کنیم، مثل پارکینگ، بسیار مناسب هستند.
فن هیتر خانگی برای صرفه‌جویی بسیار مناسب است چرا که می‌توان فقط هوای اتاق‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوند را گرم کرد. ‌ بخاری برقی فن دار اتاق را گرم می‌کند و این گرما را توسط فن به کل اتاق می‌رساند. در ایران برندهایی مانند دلونگی (DeLonghi)، فلر (Feller)، هاردستون (Hardstone) و پارس خزر برند های بسیار پرطرفدار در ساخت هیترهای برقی فن دار هستند. البته هیتر های سرامیکی نیز با همین تکنولوژی ساخته شده کهبا استفاده از صفحات سرامیکی گرمای یکسانی پخش می‌کنند که بسیار هم موثر است.

بخاری‌های کوچک

اگر محل کار شما سرد است و یا میز شما از شوفاژ دیواری یا بخاری دور است و شما مدام سرما می‌خورید، بهترین راه برای شما خرید یک هیتر یا بخاری برقی کوچک و ارزان است که آن را زیر میزتان قرار دهید. این کار باعث می‌شود شما در طول روز از یک گرمای مطلوب لذت ببرید و در عین حال، دیگران هم از گرمای بیشتر اذیت نشوند.

خرید بخاری برقی

بخاری‌های برقی کم مصرفی در بازار هستند که شما می‌توانید با توجه به اندازه آن‌ها و میزان مصرف برقشان، برای مصارف خانگی و غیر خانگی آن‌ها را خریداری کنید. برای مثال اگر به دنبال خرید یک بخاری برقی خانگی ارزان هستید، یک بخاری برقی رومیزی بخرید که دارای کلید تنظیم درجه حرارت باشد. کلید تنظیم درجه حرارت به شما این امکان را می‌دهد که مصرف انرژی را بهینه کنید و در نتیجه ماهانه پول کمتری هم بابت هزینه برق پرداخت کنید.
شما در هر فصلی از سال می‌توانید انواع هیتر برقی بزرگ و کوچک کم مصرف را در فروشگاه اینترنتی مهرنور مشاهده کنید و بهترین را برای خود سفارش دهید.

درباره مهرنور

شما عزیزان می‌توانید خرید تجهیزات الکترونیکی خود را در فروشگاه اینترنتی مهرنور ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. این فروشگاه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب رضایت شما عزیزان را فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی )  مهرنور در کرج ، با امکان خرید آنلاین و اینترنتی در سراسر ایران و حضوری در کرج ، ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می‌باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع بخاری برقی با کارشناسان ما در فروشگاه لوازم الکتریکی مهرنورتماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *