مهرنور

ریسه سوزنی ال ای دی

ریسه سوزنی ال ای دی

خرید ریسه سوزنی LED

ریسه های سوزنی ال ای دی بیشتر برای تزیین و زیبا سازی محیط اتاق خواب ، غرفه نمایشگاه ، ویترین فروشگاه و یا تابلو اعلانات مدارس استفاده میشود .ریسه سوزنی ال ای دی را میتوان در رنگبندی های متنوع و زیبا از فروشگاههای معتبر مانند فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریک مهرنور در کرج تهیه کرد . ریسه های سوزنی درخشندگی و زیبایی خاصی را به فضای مورد نظر شما داده و باعث آرامش روح و روان انسان میگردد. چنانچه میخواهید یک ریسه سوزنی زیبا و با کیفیت تهیه کنید ادامه مطلب را دنبال کنید .

نقد و بررسی تخصصیMulti Function 100 LED

ساخت

ریسه سوزنی تزئینی بی‌رنگ و شفاف، یک مدار الکتریکی قابل انعطاف است که شامل رشته سیمی که در فاصله‌های یکسان لامپ‌های کوچکی از آن آویزان شده است و دارای مصرف برق بسیار کمی است. ریسه ال ای دی به دلیل مصرف توان کم محیط را گرم نکرده و دارای قیمتی معقول‌تر و ایمنی بالاتری نسبت به نسل ریسه‌های قدیمی‌تر خود است. مصرف انرژی این ریسه از حدود ۵۱  تا ۷۵ وات متغیر است. ریسه LED سوزنی یکی از ارزان‌ترین و رایج‌ترین ریسه‌های تزیینی موجود در بازار و دارای رنگ‌بندی متنوع است.

 

 

فضای خود را ستاره باران کنید!

امروزه ریسه‌های LED توجه همه‌ی ما را در هر سنی جلب کرده است. لامپ‌های ریسه‌ای شامل رشته سیمی که لامپ‌های کوچکی از آن آویزان شده و دارای ۶ مدل نوردهی مختلف است که به وسیله جعبه کنترل، قابلیت تغییر دارند. شما می‌توانید با استفاده از نورپردازی ریسه تزیینی در محیط، فضایی شگفت انگیز ایجاد کنید. استفاده از ریسه‌های نوری یک ایده ساده و کم‌ هزینه و در عین حال بسیار زیبا و چشمگیر است. استفاده از این مدل ریسه‌ در مکان‌های خاص شما آنجا را دنج و رمانتیک می‌‌کند و نورپردازی و ایده‌های مختلفی را در شما به وجود می‌آورد. این نوع ریسه برای تزئین اتاق عقد، نامزدی، جشن تولد، تزئین درخت کریسمس، دور پنجره‌ها، قرارهای عاشقانه، دور آلاچیق و به طور کلی محیط‌های داخلی و خارجی ساختمان، مناسب است. استفاده از آن به دلیل داشتن دو شاخه معمولی بسیار آسان است و فقط کافی است آن را به پریز برق متصل تا شروع به کار کند. این نوع ریسه برای نورمخفی مناسب نیست و فقط برای آذین‌بندی استفاده می‌شود.

 

نحوه استفاده

استفاده از این محصول توسط دوشاخه برق که درون پریز برق متصل و با برق ۲۲۰ ولت شهری نیاز به هیچگونه مبدل و آداپتوری ندارید. برای طول عمر بیشتر ریسه توصیه می‌شود که از آن در محیط‌های رطوبت بالا و جریان مستقیم آب استفاده نکنید اما می‌توانید در محیط‌های بیرونی و در برابر اشعه UV استفاده کنید زیرا مقاومت قابل قبولی دارد. از لحاظ وزنی هم با توجه به وزن بسیار پایین که البته بر اساس متراژ آن مشخص میگردد، گزینه بسیار مناسب جهت نور‌پردازی و تزئیین فضای مورد نظر شما طراحی شده است.

نگاه کلی

تزئینات با نور، امروزه رنگ و لعاب جذابی به خود گرفته است و ریسه‌های تزیینی می‌توانند شب‌های رویایی را برای شما به ارمغان بیاورند. پس حتما در استفاده درست و بجا از این تکنولوژی در محافل خود به هیچ وجه غافل نشوید. به علت جلوه و زیبایی خاصی که این نوع ریسه دارد نصب آن‌ها بر روی دیوار به هر شکلی فضای شما را رمانتیک و زیبا می‌کند، اما با اضافه کردن چاشنی خلاقیت می‌توانید این زیبایی را دو چندان کنید.

درباره مهرنور

شما عزیزان می‌توانید خرید تجهیزات الکترونیکی خود را در فروشگاه اینترنتی مهرنور ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. این فروشگاه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب رضایت شما عزیزان را فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی )  مهرنور در کرج ، با امکان خرید آنلاین و اینترنتی در سراسر ایران و حضوری در کرج ، ارائه دهنده انواع لوازم و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می‌باشد. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع بخاری برقی با کارشناسان ما در فروشگاه لوازم الکتریکی مهرنورتماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *