مقالات

انواع کلید پریزهای دلند کدام است؟

کلید و پریز دلند | فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی ) مهرنور در کرج

یکی از شرکت‌های فعال در زمینه تولید کلید و پریز و قطعات الکتریکی، شرکت دلند می‌باشد. این شرکت یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنایع الکتریکی در استان گلستان است. صادرات موفق این شرکت به کشورهای آسیایی، آفریقایی و حتی اروپایی موجب شناخته شدن برند این شرکت شده است. کلید پریزهای دلند موفق به دریافت استاندارد معتبر ایران و یورو شده است. این کلید و پریزها در رنگ‌ها و مدل‌های مختلفی متناسب با سلیقه افراد طراحی و تولید می‌شوند. در ادامه به معرفی چند مدل از انواع کلید و پریزهای تولید شده در شرکت دلند می‌پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت انواع تجهیزات و لوازم الکترونیکی مانند کلید و پریز دلند با فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی ) مهرنور  در کرج تماس بگیرید

انواع کلید و پریز های دلند

شرکت دلند الکتریک همواره در تمام نمایشگاه‌های معتب برق حضور فعال داشته و این امر موجب شده که با مشتریان خود در این زمینه ارتباط فعالی داشته باشد. برای خرید انواع کلید و پریزها، پیشنهاد ما به شما کلید و پریزهای شرکت دلند است که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه متن به بررسی چند مدل از این کلید و پریزها می‌پردازیم.

کلید و پریزمدل آریا

این مدل از کلید و پریز دلند، جزو پرطرفدارین ترین‌ها می‌باشد؛ طراحی این مدل کلید و پریز به گونه‌ای است که قاب‌های آن طبق سلیقه و متناسب با رنگ محل مورد نظرتان انتخاب می‌شود. این مدل کلید پریزها در رنگ‌های سفید ، دودی و مشکی موجود هستند. همچنین قاب آن‌ها نیز در طرح‌های اکلیلی، طرح چوب، متالیک و قاب های رنگی ساده تولید و به بازار عرضه شده‎اند.

کلید و پریز دلند مدل رایان

طراحی این کلید و پریزها در رنگ‌های سفید و ذغالی وجود دارند و مناسب برای منازل، محیط های اداری و به طور کلی محل هایی که نیاز به مدلی ساده در عین حال شیک و مدرن داریم می‌باشد. این کلید و پریز در هر دو رنگ مناسب برای استفاده در تمام طراحی‌های داخلی است.

کلید و پریز دلند | فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی ) مهرنور در کرج

کلید و پریزمدل آسا

یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار کلید و پریز شرکت دلند ، کلید پریز مدل آسا می‌باشد. این محصول، با طراحی ساده و زیبا انتخابی مناسب برای ساده و شیک پسندان است. اگر به دنبال یک کلید و پریز با بدنه محکم و در عین حال زیبا هستید،  این مدل پیشنهاد مناسبی برای شماست. ویژگی مهم و منحصر به فرد این محصول، خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد پوسیدگی در جنس های فلزی آن است که برای برقکاران ساختمانی نیز بسیار مناسب است.

کلید و پریزمدل سیلور

از انواع کلید و پریزهای محبوب و پرتیراژ شرکت دلند الکتریک، مدل سیلور است. به عبارتی می‌توان گفت این مدل، شاهکار تنوع رنگ و افکت های رنگی کلید و پریز است. این مدل کلید و پریز در رنگ‌های های سفید، ذغالی و مشکی طراحی و تولید شده‌اند که قاب‌های آن نیز در انواع مختلفی موجود است. برای مثال، قاب های متالیک ساده، قاب های طرح چوب، قاب های ساده رنگی و قاب های اکلیلی که می‌توان هرکدام را با قابل رنگی مورد نمظر خود ترکیب کنید.

درباره مهرنور

شما عزیزان می‌توانید خرید تجهیزات الکترونیکی خود را در فروشگاه اینترنتی مهرنور ثبت کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. این فروشگاه همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین لوازم الکترونیکی با قیمت مناسب رضایت شما عزیزان را فراهم آورد. فروشگاه اینترنتی لوازم الکتریکی ( برقی )  مهرنور  در کرج ، با امکان خرید آنلاین و اینترنتی در سراسر ایران و حضوری در کرج ، ارائه دهنده انواع لوازم  و تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *